ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 60A, 05-075 Waszawa Wesoła

Jesteśmy otwarci od poniedziałku do piątku
od godziny 9:00 do 19:00

oraz w sobotę od 9:00 do 15:00

 

Dane kontaktowe

Nasz adres e-mail :sklep@nastrojeaudio.pl

Nasz telefon kontaktowy: + 48 883 408 347

Często zadawane pytania

Proszę przeczytać przed wysłaniem wiadomości.

Czy sprzęt był serwisowany?

Tak. Każdy sprzedawany przez nas sprzęt jest sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania. Sprzęt jest czyszczony. Jeżeli podczas testów występują usterki, naprawiamy je. Często te naprawy, to tylko kosmetyka jak np. czyszczenie przełączników lub potencjometrów, wymiana kabla itp. Zdarza się, że urządzenie musi trafić na stół serwisowy, gdzie wymieniane są uszkodzone elementy.

Czy sprzęt był kiedykolwiek naprawiany i czy jest oryginalny?

Większość sprzętów, które sprzedajemy ma 30-40 lat a nie raz i więcej. Bardzo rzadko zdarzają się urządzenia nigdy nierozkręcane lub nienaprawiane. Bardzo ciężko jest rozpoznać profesjonalną naprawę w urządzeniu. Przykładowo, jeżeli zostały wymienione elementy elektroniczne o tej samej specyfikacji, a miejsce naprawy umyte i zabezpieczone, zazwyczaj nie różni się ono od stanu fabrycznego. Nikt nie jest w stanie poznać historii każdego sprzętu, ani poprzednich właścicieli.

Dlaczego dajecie tylko 14 dni gwarancji rozruchowej?

Zgodnie z przepisami na urządzenia używane firma nie ma obowiązku udzielać kupującemu jakiejkolwiek gwarancji. Staramy się abyście Państwo mieli poczucie komfortu i czas na przetestowanie zakupionego urządzenia. Dwa tygodnie zazwyczaj wystarcza, żeby zapoznać się z funkcjonowaniem urządzenia i sprawdzić jego działanie. Jeżeli w zakupionym sprzęcie zdarzy się usterka, firma Nastroje naprawia ją na własny koszt.

Czy można zwrócić/oddać zakupiony sprzęt w sklepie?

W naszym sklepie nie można oddać/zwrócić zakupionych urządzeń. Natomiast istnieje możliwość ich wymiany na inne w tej samej cenie bądź droższe.

Dlaczego diagnostyka jest płatna z góry?

Opłata za diagnostykę pobierana jest z góry, aby pokryć koszty związane z określeniem stanu technicznego urządzenia. Po przeprowadzeniu diagnostyki jesteśmy w stanie przekazać naszemu klientowi informację, co należy naprawić w urządzeniu i ile to będzie kosztowało. Trzeba pamiętać, że koszty diagnostyki wchodzą w koszt naprawy w przypadku, kiedy się Państwo na nią decydujecie.Zawsze istnieje możliwość wycofania się z naprawy, jeżeli jej koszt będzie dla klienta zbyt wysoki. W takim wypadku ponosicie Państwo, tylko koszty diagnostyki.

Wyślij nam wiadomość